KAIP PIRKTI

Išsirinkę norimas prekes, turite paspausti ant "įdėti į krepšelį". Kai norite pereiti prie apmokėjimo, galėsite įsigyti produkciją sukūrus paskyrą arba be jos. Šios informacijos blogais tikslais nenaudojame - mums ji reikalinga, kad žinotume, kaip su jumis susisiekti ir kur siųsti pirkinius. Viskas labai paprasta! Jeigu nemokate ar kyla sunkumų registruojantis, mes jums padėsime. Rašykite info@indecori.lt arba skambinkite +370 685 87 550 ir mes jums padėsime.


SAUGUS ATSISKAITYMAS

Atsiskaityti už prekes Indecori labai paprasta - pasirinkus norimas prekes į jūsų el. paštą ateis laiškas, kuriame bus nurodyti banko rekvizitai. Jūs turite 24 valandas atlikti apmokėjimą.

Mes gerbiame kiekvieną pirkėją ir naudojame jūsų asmeninę informaciją, kad galėtume susisiekti bei pristatyti prekes. Jūsų duomenys yra koduoti SSL sertifikatu (apsaugantis nuo neteisėto informacijos perdavimo, sunaikinimo ar kitokio naudojimo tretiems asmenims), leidžia saugius atsiskaitymus tiesiogiai sujungus su Jūsų banku. Šis būdas taupo laiką, taip pat jums nereikia pildyti banko pavedimo laukelių, bei laukti, kol pavedimas mus pasieks. Visa Jūsų asmeninė informacija tvarkoma remiantis galiojančiais LR įstatymais bei teisės aktais.


Indecori pasilieka teisę pakeisti privatumo politiką, prieš tai informuodami raštu. Visi šalių nesutarimai, dėl šių taisyklių laikymosi bei vykdymo, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai bus sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.


ATSISKAITYMAS NAUDOJANT NUOLAIDŲ KODUS

Jeigu turite nuolaidos kodą, kurį suteikėme praėjusio pirkimo metu, arba jums padovanojo dovanų kuponą, nuolaidos kodą įrašykite į atitinkamą langelį krepšelio suvestinėje.

Apgailestaujame, bet šiuo metu nebetaikome -10% nuolaidos registruotiems naujienlaiškio dalyviams.


PRISTATYMAS LIETUVOJE IR UŽSIENYJE

Nemokamas pristatymas nuo €150*. Pristatymo kaina įsigyjant prekių iki 150 yra 3.

* Į Neringą siuntos pristatymas – 40,00.

Siuntos į užsienį kaina pagal individualius paskaičiavimus.


Ekstremalios situacijos pristatymo pakeitimai:

Prekes išsiunčiame per 1-2d.d nuo gauto apmokėjimo i DPD arba LP Express paštomatą. Lovos užtiesalus ir XL dydžio siuntas pristatome kurjeriu nurodytu adresu. Prekių pristatymo terminas pagal DPD arba LP Express sąlygas.


GRĄŽINIMAS

Indecori prekės yra kokybiškos, bet jeigu norėtumėte pasikeisti prekę arba ją grąžinti, tai padaryti yra įmanoma. 

Jei gavus prekę ji netiko, praneškite apie tai numeriu +370 685 87 550 ir užpildykite prekės grąžinimo formą.

Paprašysime laikytis šių taisyklių, kad grąžinimas būtų sklandus ir malonus. Grąžinama prekė turi būti:
- neišpakuota;
- nepraradusi prekinės išvaizdos (nenaudota, originaliai sudėta, turėti visas etiketes ir tt);
- pilnos komplektacijos;
- pirkėjo nesugadinta (nesutepta, nesuplėšyta ar kitaip nesugadinta);
- originalioje, nepažeistoje, nesugadintoje pakuotėje (pažeidus šią sąlygą bauda Є5)

Jeigu bent vienas iš aukščiau pažymėtų punktų yra pažeistas, pinigai grąžinami nebus, o prekę išsiųsime atgal Jums nurodytu adresu.

Siuntėjas privalo pasirūpinti saugiu siuntos įpakavimu pagal visus kurjerių tarnybų reikalavimus (įdėti į dėžutę arba neperšlampamą plastikinį maišelį, būti sandariai įpakuota). Prekė turi būti siunčiama į Domus Pro paštomatą (DPD arba LP Express), Annai Šnirienei, taip pat turi būti nurodytas telefono numeris +370 685 87 550. 

Prekės siuntimo išlaidomis rūpinasi pirkėjas.

Lovatiesių siuntimas galimas tik per kurjerį, už siuntimą moka pirkėjas. Kurjerio iškvietimu jūsų adresu pasirūpinsime patys (nurodykite savo tikslius rekvizitus prekės grąžinimo formoje). Jis atvyks kitą dieną atsiimti prekės (tikslaus laiko nurodyti negalime, kurjeris pats su jumis susisieks).

www.indecori.lt el. parduotuvėje netinkamą prekę grąžinti galite per 14 kalendorinių dienų.


Labai džiaugiamės, jeigu būsite gavę dovanų Indecori prekę, bet pinigai už dovanas nėra grąžinami ar kitaip kompensuojami.

Dovanų kuponai nėra kompensuojami.

 

Labai paprašytume pamačius broką ar nusprendus, kad prekę norėtumėte grąžinti, jos nenaudoti, neskalbti. Mums labai gaila, jeigu per klaidą būsite gavę nekokybišką prekę, nes už kokybę atsakome ir labai norime, kad grąžinimų būtų kuo mažiau. O jeigu prekė būtų tyčia ar netyčia sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ar būtų nesilaikyta priežiūros rekomendacijų, pinigų už ją nekompensuosime.


Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 2-3 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą.

Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti:

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2001 M. BIRŽELIO 11 D. NUTARIMO NR. 697 „DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 17-ame punkte.