Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą

Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą

Kartais pabundame ryte su nugaros, galvos skausmais, oda būna nemaloniai sudirgusi, o ant veido matosi naujos raukšlės? Neturėtume nuvertinti erdvės, kurioje praleidžiame trečdalį gyvenimo. Taip, tai mūsų lova. Argi nebūtų smagu po saldaus miego nubusti žvaliai nusiteikus, be nuovargio požymių? Tos kelios akimirkos po nubudimo nuteikia mus visai dienai. Nuo to priklauso mūsų produktyvumas, gera nuotaika, bendravimas su aplinkiniais.
Derėtų savęs paklausti, ar mes užtektinai laiko skiriame miegui, ar mūsų niekas miegamajame netrikdo. Įvairūs trukdžiai kaip technologijos, netvarka yra susiję su geru ir kokybišku miegu. Galima išskirti kelis punktus, kaip galime pagerinti miego kokybę ir kokius ritualus galima būtų atlikti prieš miegą.


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #1: Mažiau yra daugiau

Transformuokite savo miegamąjį į idealaus miego oazę. Išneškite nereikalingus daiktus, kurie galėtų trukdyti miegui. Miegamajame turėtų likti lova, naktiniai staliukai, jeigu reikia, daiktų susidėjimo vieta (komoda, spinta), fotelis ar kėdė, kilimas, žvakės, kvapai ir tt.


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #2: Atraskite aromaterapijos poveikį

Jeigu jums patinka kvapai, galite taikyti aromaterapiją. Levandų eterinis aliejus puikiai nuramina protą ir mintis, padeda atsipalaiduoti. Įlašinus kelis lašus į dozatorių (svarbiausia nepadauginti!), kambarys prisipildys pietų Prancūzijos kvapais, nuteiks svajoti.


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #3: Gamtos garsai

Rami muzika gali padėti atsipalaiduoti. Vandenyno, paukščių ar kiti įrašyti garsai gali atitolinti nuo kasdienybės bei padės greičiau užmigti.


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #4: Karštos vonios malonumai

Karšta vonia - puikus būdas atsipalaiduoti prieš įžengiant į jaukų miegamajį. Nepamirškite jūros ar Epsom druskos bei natūralių kvapų. Druska atpalaiduoja raumenis, nuima neigiamą energiją. Pasileiskite raminančią muziką. Užsidekite žvakių. Patartina prieš vonios procedūras pasiruošti arbatos ir geriamo vandens, nes karšta vonia labai dehidratuoja. Te būna karšta vonia jūsų kelių vakarų ritualas, patikėkite, po tokio atsipalaidavimo jūsų gyvenimas pasikeis tiktai į gera!


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #5: Rutina

Pasirinkite laiką, kuomet turite būti lovoje. Vienintelė vieta, kuomet rutina - geras dalykas. Pripratinus organizmą eiti miegoti tuo pačiu metu, net nepastebėsite, kaip po truputį pats organizmas norės greičiau pasiekti lovą. 


Kaip pagerinti miego kokybę - ritualai prieš miegą #6: Patalų švelnumas

Palepinkite savo kūną maloniais patalynės užvalkalais, kurie ne tik leis greičiau pasiekti sapnų karalystę, bet ir rytiniai pojūčiai juose bus žymiai malonesni. Nubusite pailsėję, kupini jėgų naujai dienai. Indecori patalynės užvalkalai - pilnai sukomplektuoti, su paklode, antklodės užvalkalu bei pagalvėlėmis, tad perkant Jums nereikės papildomai išlaidauti bei gaišti laiką komplektuojant. Nes esate verti jaukių patalų, ramaus miego ir žvalaus ryto.


Saldžių sapnų!



© Indecori 2019. Visos teisės saugomos.